Aviation Photography

Créer un nouveau sujet Répondre à ce sujet Ajouter ce sujet à mes sujets favoris

Auteur Message

Curufinwe
Responsable

Avatar de Curufinwe

Inscrit le 27/04/2006
2 618 messages postés

# 26 février 2007 18:47
This thread will show all your best photos from all over the world.
The best way is to give us the link to whatever website your pictures are located.


I shall start then ... one of my latest pictures is on jetphotos.net front screen, in yesterday's top shots smile

http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5925786

Rare to see 2 A380s in this position. the front one is F-WWOW equipped with RR engines, and the one in the background has EA engines.

_________________
David - prof policier, secrétaire, assistant social, parent, infirmier et psychologue à Toulouse!
Rédacteur en chef d'Aeroweb-fr.net
Mes photos sur Pictaero

"Never trust a small man. His brain's too near his arse," Sir Noel Coward.
Voir le profil de l'auteur Envoyer un message privé à l'auteur

Guillaume
Membre

Avatar de Guillaume

Inscrit le 02/09/2005
1 876 messages postés

# 27 février 2007 03:12
I like this photo...


I have a picture that is not online where we see in CDG a 747-400 and a 777-200 owned by Air India one going to its parking while the other one is going to the runway. And we can see only the both tails, it's fun.

It wil be online in few months.

_________________
Guillaume - Rédacteur sur AeroWeb-fr.net - Secrétaire AGAW-
Voir le profil de l'auteur Envoyer un message privé à l'auteur

flyrelax
Membre

Inscrit le 07/03/2006
47 messages postés

# 13 mars 2007 19:19
By the way, our friend David is teaching english somewhere around Toulouse, isn't it ?

We (through our computers..) meet quite frequently on the "cassoulet grapevine" , the local EADS favorite forum !

Cheers,

Gérald

_________________
s'informer pour voler relax
Voir le profil de l'auteur Envoyer un message privé à l'auteur

Créer un nouveau sujet Répondre à ce sujet Ajouter ce sujet à mes sujets favoris

Ajouter une réponse

Vous devez être inscrit et connecté sur AeroWeb pour pouvoir ajouter une réponse à ce sujet !